Informujemy że na programie Andragogika i Symulacje Eksperymentalne rekomendujemy poniższe tematy do zaliczenia:
zabawa słownikowa : „Media a świadomość społeczna polskich nastolatków” oraz „Święta na tle kultury Polski i Macedonii”
gra zespołowa – „Hierofania w religii chrześcijańskiej ikony i relikwie jako materialny nośnik wiary” i „Święty Mikołaj we współczesnej kulturze europejskiej”
symulacja lingwistyczna – „Fraszka z dziejów gatunku w literaturze polskiej” oraz Gry Symulacyjne i „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa”
zabawa biznesowa : „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na przykładzie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)” i „Oferta wycieczki po obiektach kultury żydowskiej na Lubelszczyźnie”
symulacja kreatywna – „Od realizmu magicznego do realizmu miejskiego. Swoista walka pokolenia na modelu postaw i literatury Gabriela Garcii Marqueza oraz Jorge’Franca” oraz „Historia i filmowa legenda „Titanica””
gra kreatywna : „Medytacje o sakramencie kapłaństwa w życiu i twórczości Karola Wojtyły” oraz „Znaczenie Federacji na Rzecz Kobiet w walce o uprawnienie płci”
gra słownikowa : „Klimatyczne skutki wojny nuklearnej” oraz „Percepcja chrześcijaństwa w Japoni”
zabawa zespołowa – „Pogańskie wierzenia Słowian (kluczowe dominaty)” i „Komputer jako narzędzie wspomagające nauczanie (rozważanie na modelu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kłecku)”
symulacja słownikowa – „Sceny biblijne w ikonach prawosławnych” i „Wielkie pustynie Świata”