Zawiadamiamy iż na programie Metodyka Kształceniowa i Gry Umiejętnościowe akceptujemy następujące tezy do zaliczenia:
symulacja komunikacyjna – „Stosunki amerykańsko-radzieckie w okresie prezydentury Rolanda W. Regana” i „Śladami Karla Friedricha Schinkla. Architektoniczne realizacje Schinkla w Gdańsku ”
gra decyzyjna – „Slogan językowy w reklamie marketingowej społecznej i politycznej” i „Atrakcyjność turystyczna wybranej miejscowości na przykładzie Barcelony”
zabawa językowa : „Medialny obraz tragedii pod Smoleńskiem 10.04.2010” oraz Gry i „Nazwiska mieszkańców Gniezna”
zabawa strategiczna : „Wpływ telewizji na aktywność fizyczną i zdrowy styl życia” i „Dziedzictwo kulturowe powiatu Radzyń Podlaski”
symulacja kreatywna : „Dzieci i młodociani w KL Auschwitz – Birkenau 1940-1945 jako obozowy filar społeczny” i „Rzecznik Praw Dziecka w systemie organów Państwa”
zabawa słownikowa : „Fotografia jako źródło historyczne i odzwierdlenie rzeczywistości społecznej” oraz „Ataki terrorystyczne na Duhrowce (2002), w Biesłanie (2004) i Moskwie (2010) na łamach „Newsweeka Polska” i „Polityki””
zabawa zespołowa : „You Tube jako nowe zjawisko agresji. Medioznawcze formy zjawiska” oraz „Wizja przeszłości w „Potopie” Henryka Sienkiewicza”
zabawa słownikowa – „Źródła i znaczenie fantastyki w twórczości Adama Mickiewicza (na modelu II cz. Dziadów)” oraz „Wizja państwa w Kronice Polskiej Galla Anonima”
symulacja słownikowa – „Rola sloganu w reklamie” i „Retoryka perswazji ideologicznej w cyberprzestrzeni. Werbalne oraz pozawerbalne źródła manipulacji i propagandy politycznej w internecie na przykładzie oficjalnej witryny Ambasady RP”