ZADANIE TRENERSKIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na bazie oglądania fragmentów z wybranego z poniższych filmów:
Dzień szakala; Fred Zinnemann
Lektor; Stephen Daldry, Pluton; Oliver Stone
Nie oglądaj się teraz; Nicolas Roeg
Samotność długodystansowca; Tony Richardson, Władca pierścieni: Powrót Króla; Peter Jackson
Szef wszystkich szefów; Lars von Trier
Angel-A ; Luc Besson, Króliki; David Lynch
Hydrozagadka; Andrzej Kondratiuk, Moloch; Aleksander Sokurow
Cwał; Krzysztof Zanussi
Switch: Trudno być kobietą; Blake Edwards, Życie jest piękne; Roberto Benigni
Kod dostępu; Dominic Sena
Hakerzy; Iain Softley
SYMULACJA NR 3: opracować muzyczną grę team building na podstawie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Genesis, Seconds Out, Sam Apple Pie, Sam Apple Pie
Biohazard, State Of The World Address, Red Hot Chili Peppers, Under The Bridge, Ministry, Psalm 69: The Way To Succed And The Way To Suck Eggs
Dead Kennedys, Fresh Fruits For Rotting Vegetables, Wishbone Ash, Wishbone Ash, Sting, …Nothing Like The Sun
AC/DC, Back In Black
ZADANIE NR 3: – Kwestia prawiudłowego spisywania profesjonalnych poleceń. Opracować adekwatną dla typowego pacjenta procedurę stosowania dowolnej zponiższych tabletek:
41.0, Antagoniści wapnia – pochodne dihydropirydyny
102.2, Antybiotyki linkozamidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
110.1, Leki przeciwgrzybicze do stosowania doustnego – pochodne triazolu – stałe postacie farmaceutyczne
72.0, Leki hormonalne do podawania doustnego, zawierające cyproteron, etynyloestradiol, lewonorgestrel lub medroksyprogesteron
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
23.2, Doustne leki przeciwpłytkowe – tyklopidyna
76.0, Leki stosowane w leczeniu łagodnego przerostu gruczołu krokowego – blokujące receptory alfa-adrenergiczne